مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 07:402023-09-27بين الملل

پیشنهاد قانونگذاران آمریکایی برای کاهش جدی کمک به اوکراین


سنای ایالات متحده به یک توافق موقت در مورد لایحه هزینه های مورد نیاز برای جلوگیری از بحران بودجه فدرال دست یافته و قانونگذاران با کاهش نزدیک به 20 میلیارد دلار کمک پیشنهادی به اوکراین پس از عقب نشینی برخی جمهوری خواهان موافقت کرده اند.

- سنای ایالات متحده به یک توافق موقت در مورد لایحه هزینه های مورد نیاز برای جلوگیری از بحران بودجه فدرال دست یافته و قانونگذاران با کاهش نزدیک به 20 میلیارد دلار کمک پیشنهادی به اوکراین پس از عقب نشینی برخی جمهوری خواهان موافقت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، مقام های احزاب جمهوری خواه و دموکرات اعلام کردند، بحث های مربوط به بودجه سه شنبه شب در سنای آمریکا پایان یافت و حمایت لازم برای رای گیری نهایی به دست آمده است.

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا در بیانیه ای اعلام کرد: در روزهای اخیر دموکرات های سنا و جمهوری خواهان با حسن نیت کار کردند تا به توافقی بر سر راه حلی دست پیدا کنند که بودجه دولت را تامین و از تعطیلی جلوگیری کند.

بر اساس گزارش ها، لایحه مذکور6.

2 میلیارد دلار برای کمک به اوکراین اختصاص می دهد که کاهش قابل توجهی از حدود 25 میلیارد دلاری است که در ابتدا دموکرات ها به دنبال آن بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد قانونگذاران آمریکایی برای کاهش جدی کمک به اوکراین

پیشنهاد قانونگذاران آمریکایی برای کاهش جدی کمک به اوکراین