مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-06سياسي

قالیباف ابوظبی را به مقصد تهران ترک کرد


رییس مجلس پس از پایان سفر دو روزه خود به ابوظبی، با بدرقه رسمی «صقر غباش» رییس مجلس امارات متحده عربی، فرودگاه بین المللی ابوظبی را به مقصد تهران ترک کرد.

- رییس مجلس پس از پایان سفر دو روزه خود به ابوظبی، با بدرقه رسمی صقر غباش رییس مجلس امارات متحده عربی، فرودگاه بین المللی ابوظبی را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که به منظور سفری دو روزه با دعوت رسمی صقر غباش رییس مجلس ملی امارات در رأس هیاتی پارلمانی و با هدف توسعه روابط دوجانبه و تقویت دیپلماسی پارلمانی به ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی سفر کرده بود، عصر امروز(جمعه، 14 مهر ماه) بعد از پایان سفر خود، فرودگاه بین المللی ابوظبی را به مقصد تهران ترک کرد.

قالیباف و هیات پارلمانی همراه در جریان این سفر که بعد از 16 سال، در سطح روسای قوا به این کشور صورت گرفته بود، با شیخ محمد بن زاید آل نهیان رییس دولت امارات متحده عربی، شیخ منصور نایب رییس دولت و معاون نخست وزیر و صقر غباش رییس مجلس ملی امارات متحده عربی پیرامون مسائل مهم دو کشور و با تأکید بر توسعه روابط دوجانبه دیدار و گفت وگو کرد.

همچنین رییس قوه مقننه در نشستی با فعالان اقتصادی و تجار ایرانی مقیم امارات و مسئولان نهادهای ایرانی واقع در این کشور، از نزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف ابوظبی را به مقصد تهران ترک کرد

قالیباف ابوظبی را به مقصد تهران ترک کرد