مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-03سياسي

پیامدهای یک کلیپ مبتذل و توصیه های پژوهشگر قرآن


پژوهشگر تربیتی حوزه کودکان با اشاره به پخش آهنگ مبتذل در یکی از مدارس کرمان گفت: کلیپ منتشر شده حتی اگر همین یک مورد در کل کشور باشد باز هم زیاد است و باعث تاسف، - خبرگزاری فارس کرمان _ آمنه شهریارپناه: چند وقت پیش بود که یک آهنگ مبتذل در یکی از مدارس غیرانتقاعی دبستان در کرمان، فضای آموزشی استان را در شوک فرو برد و موجی از نگرانی و استرس را به جان والدین ریخت.

موضوعی که خیلی زود، فضای خبری رسمی و مجازی را تحت تاثیر قرار داد و در کشور فراگیر شد، واکنش های منفی زیادی پیرامون آن شکل گرفت و حتی ویدئوهایی از سخت گیری دیگر کشورها که اصلا دغدغه دین هم ندارند، توسط کاربران دست به دست شد که چطور آنها از روح و روان کودکان خود از هرگونه تنش محافظت می کنند.

در همین راستا خاطره اسماعیل پور حافظ قرآن کریم و فعال فرهنگی حوزه کودکان در گفت وگو با خبرنگار فارس، این اتفاق را باعث تاسف و نگرانی خانواده ها خواند و اظهار داشت: کلیپ منتشر شده حتی اگر همین یک مورد در کل کشور جمهوری اسلامی ایران باشد باز هم زیاد است و باعث تاسف، نگرانی و البته قابل پیگیری و مطالبه گری از طرف همه اقشار مردم انقلابی و قابل رسیدگی از طرف مسؤولان است.

وی اضافه کرد: این نوع رفتارها پشت پرده اتفاقاتی دیگر است که سعی کرده اند ابتدا صبر و ظرفیت جامعه را با یک مورد بسنجند، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامدهای یک کلیپ مبتذل و توصیه های پژوهشگر قرآن

پیامدهای یک کلیپ مبتذل و توصیه های پژوهشگر قرآن