مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-21اقتصادي

توزیع گوشت گرم، برنج و شکر تنظیم بازاری در قزوین


محموله گوشت گرم تنظیم بازار از زاهدان وارد قزوین شده و قرار است با قیمت 405 هزار تومان در استان به فروش برسد، همچنین به منظور رفاه حال شهروندان و تنظیم بازار در استان از ابتدای مهر ماه سال جاری توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در قزوین آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

- ایسنا/قزوین محموله گوشت گرم تنظیم بازار از زاهدان وارد قزوین شده و قرار است با قیمت 405 هزار تومان در استان به فروش برسد، همچنین به منظور رفاه حال شهروندان و تنظیم بازار در استان از ابتدای مهر ماه سال جاری توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در قزوین آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

گزارش ایسنا از وضعیت این هفته بازار قزوین به بررسی قیمت کالاهای اساسی در بازار قزوین پرداخته و نوسانات قیمت آن ها را مورد بررسی قرار می دهد.

این هفته قیمت هر کیلو مرغ کشتار روز در بازار قزوین 79 هزار تومان بود.

پرویز فروغی، دبیر کانون پرورش دهندگان مرغ گوشتی اظهار کرد: نرخ کنونی هر کیلو مرغ زنده 51 هزار تومان است و با توجه به افزایش قیمت تمام شده، نرخ منطقی هر کیلو مرغ بالای 60 هزار تومان است.

دولت برنامه ای برای اصلاح قیمت مرغ ندارد و با توجه به افزایش حجم جوجه ریزی در ماه های اخیر، مازاد تولید به حدی خواهد رسید که قیمت مرغ به کمتر از نرخ مصوب می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گوشت گرم، برنج و شکر تنظیم بازاری در قزوین

توزیع گوشت گرم، برنج و شکر تنظیم بازاری در قزوین