مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-02بين الملل

ارتش روسیه 8 حمله اوکراین را خنثی کرد


یکی از سخنگویان ارتش روسیه اعلام کرد، گروه نبرد جنوب روسیه هشت حمله از سوی اوکراین را در مناطق آرتیوموفسک و آودیوکا خنثی کرد و تعداد تلفات دشمن در آن منطقه به 300 تن افزایش یافت.

- یکی از سخنگویان ارتش روسیه اعلام کرد، گروه نبرد جنوب روسیه هشت حمله از سوی اوکراین را در مناطق "آرتیوموفسک" و "آودیوکا" خنثی کرد و تعداد تلفات دشمن در آن منطقه به 300 تن افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، گئورگی مینه ساشویلی سخنگوی یگان گروه نبرد جنوب روسیه همچنین گفت: واحدهای یگان گروه نبرد جنوب روسیه هشت حمله از سوی اوکراین را در دو منطقه ذکر شده خنثی کرده اند.

وی افزود: تعداد تلفات نیروهای اوکراینی بیش از 300 نفر شده و یک سیستم توپخانه ای Krab ، یک سلاح دی-20، دو تانک، خودروی زرهی پیاده نظام مکانیزه، دو پرتابه موشک ضد هوایی استرلا-10، یک ایستگاه اطلاعاتی سیگنال به همراه هفت خودرو و هشت پهپاد از بین رفتند و ساقط شدند.

این سخنگو همچنین خاطرنشان کرد: نیروهای موشکی و توپخانه ای به سه انبار مهمات اوکراینی در مناطق کراسنوگروکا ، بلوگروکا و کراماتورسک به همراه یک واحد مکانیزه در نزدیکی جرژینسک حمله کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش روسیه 8 حمله اوکراین را خنثی کرد

ارتش روسیه 8 حمله اوکراین را خنثی کرد