مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 18:502023-10-10ورزشي

پادشاه سنگین وزن کشتی جهان با دو نشان طلا وارد زادگاهش شد


مردم ورزش دوست شهرستان آمل عصر سه شنبه از امیرحسین زارع ملی پوش کشتی آزاد ایران در سنگین وزن که موفق شده است دو نشان طلای مسابقات جهانی صربستان و بازی های آسیایی چین را کسب کند به گرمی استقبال کردند.

- ایسنا/مازندران مردم ورزش دوست شهرستان آمل عصر سه شنبه از "امیرحسین زارع" ملی پوش کشتی آزاد ایران در سنگین وزن که موفق شده است دو نشان طلای مسابقات جهانی صربستان و بازی های آسیایی چین را کسب کند به گرمی استقبال کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین استقبال از امیرحسین زارع که به پادشاه سنگین وزن کشتی آزاد جهان معروف شده است، از ورودی شهر آمل در میدان علویان آغاز و با عبور از خیابان های اصلی این شهر درقالب کارناوال شادی تا زورخانه شهید جبرییل نیاکی آمل ادامه یافت.

بسیاری از شهروندان آملی که درمناطق مختلف شهر ومسیرعبور همشهری پرافتخار خود حضور داشتند، با گل و تشویق از او استقبال و خوش آمد گفتند.

جواب محبت های مردم را با تداوم موفقیت هایم پاسخ خواهم داد امیرحسین زارع در حاشیه مراسم استقبال گفت، از حضور پرشور مردم برای استقبال باشکوهی که برگزار کردند، تشکر می کنم، این استقبال به یادماندنی و خاطره انگیز بود.

وی افزود: خداروشکر می کنم که مردم شهرم واقعا قدرشناس هستند و به همین خاطر همه تلاش خودم را خواهم داشت تا در مسابقات مهم الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه سنگین وزن کشتی جهان با دو نشان طلا وارد زادگاهش شد

پادشاه سنگین وزن کشتی جهان با دو نشان طلا وارد زادگاهش شد