مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-21اقتصادي

ضرورت افزایش سهم خراسان جنوبی در عرصه رقابت های اقتصادی


امیدوارم بتوانیم با هم افزایی بخش دولتی و خصوصی، در راستای افزایش تولید در زمینه گسترش دامنه صادرات کالاها و خدمات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی به مناسبت روز ملی صادرات پیامی صادرکرد.

در این پیام آمده است: به نام خدا رونق اقتصاد داخلی نیازمند صادرات خوب، واردات در حد نیاز و جلب سرمایه گذاری خارجی است اما سررشته و تدبیر کار باید دست مدیران داخلی باشد و کار به بیگانگان سپرده نشود .

رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) روز ملی صادرات، فرصت تکریم جایگاه ممتاز نقش آفرینانی است که در قامت رزمندگان جنگ اقتصادی در خط مقدم تحریم، لباس رزم به تن کرده و مدبرانه از کیان میهن اسلامی مان در برابر توطئه های بدخواهان دفاع می کنند و در شرایط سخت و نابسامان اقتصادی به دنبال خلق ثروت در  راستای کمک به رفاه عمومی جامعه داخلی و درنوردیدن مرزهای بین المللی به منظور شناساندن توانمندی های ایران اسلامی می باشند.

تجار، بازرگانان و صادر کنندگان ارجمند با بهره گیری از تمامی ظرفیت های لجستیکی، فنی، مالی و علمی در اختیار، گام های ارزنده ای را در راستای تسهیل فرآیند های صادراتی و دستیابی راحت تر به بازارهای جهانی برداشته اند تا ضمن کمک به تولید کنندگان این خطه، نقشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش سهم خراسان جنوبی در عرصه رقابت های اقتصادی

ضرورت افزایش سهم خراسان جنوبی در عرصه رقابت های اقتصادی