مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-07پزشكي

بیمارستان نیایش خرم آباد 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


طی یک سال اخیر میزان پیشرفت پروژه بیمارستان نیایش خرم آباد دو برابر شده و هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با سرعتی که پیش می رود ظرف یک تا دو سال آینده به مرحله افتتاح خواهد رسید.

- ایسنا/لرستان معاون درمان وزارت بهداشت گفت: طی یک سال اخیر میزان پیشرفت پروژه بیمارستان نیایش خرم آباد دو برابر شده و هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با سرعتی که پیش می رود ظرف یک تا دو سال آینده به مرحله افتتاح خواهد رسید.

سعید کریمی امروز 15 مهرماه در جریان بازدید از بیمارستان های شهر خرم آباد، اظهار کرد: امروز به همراه دکتر بهرام دلفان، از بیمارستان های عشایر، شهیدرحیمی، ناباروری عسلیان، مرکز رادیوتراپی باران و بیمارستان نیایش بازدید کردیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه طی یک سال اخیر، میزان پیشرفت پروژه بیمارستان نیایش دو برابر شده به طوری که هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با سرعتی که پیش می رود ظرف یک تا دو سال آینده به مرحله افتتاح خواهد رسید.

معاون درمان وزارت بهداشت در خصوص تخت های بیمارستانی در استان، بیان کرد: لرستان به لحاظ سرانه تخت در گذشته نسبت به میانگین کشوری عقب بوده و با کار خوبی که در دولت سیزدهم انجام شده، پزشکی 1100 تخت در قالب سه بیمارستان در شهرستان خرم آباد، کوهدشت، دورود در حال ساخت داریم که حداکثر ظرف یک تا دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان نیایش خرم آباد 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بیمارستان نیایش خرم آباد 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد