مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-13سياسي

عملیات علیه رژیم صهیونیستی کمرشکن و کشنده بود


عملیات علیه رژیم صهیونیستی کمرشکن و کشنده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فلرس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی ظهر امروز (21 مهر ماه) در خطبه های نماز جمعه یاسوج ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: خداوند متعال در سوره حدید آیات 12 به بعد بندگان و همه ما را موعظه و پند می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: خداوند می فرماید روز قیامت که فرا می رسد مردان و زنان مومن در آن روز با سرعت حرکت می کنند و همراه آنها یعنی سمت راست و جلوی آنها نور وجود دارد .

وی افزود: آن نور، نور ایمان، نور عبادت و نور نماز برای مومنین است و هر کس بتواند از این دنیا نوری برای خود تهیه کند، در آخرت نور اعمال و ایمان برای او روشنایی ایجاد خواهد کرد.

آیت الله حسینی ادامه داد: این نورها، نور ایمان به خدای متعال، نور ایمان به همه پیامبران الهی به ویژه پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و نور ایمان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، نور نماز نور زکات نور حج هستند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طبق روایت در روز قیامت پنج نور(نور نماز، نور زکات، نور روزه، نور حج و نور ولایت ) وجود دارند که انسان ها را همراهی می کنند، اگر صاحب این انوار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات علیه رژیم صهیونیستی کمرشکن و کشنده بود

عملیات علیه رژیم صهیونیستی کمرشکن و کشنده بود