مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-07سياسي

واگذاری 15 ساله بقعه شیخ علاالدوله به میراث فرهنگی/ هیچ اعتباری برای مرمت نداریم!


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از واگذاری بقعه شیخ علاالدوله سمنانی به میراث فرهنگی استان طی یک قرارداد 15 ساله خبر داد.

- واگذاری 15 ساله بقعه شیخ علاالدوله به میراث فرهنگی/ هیچ اعتباری برای مرمت نداریم! ایسنا/سمنان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از واگذاری بقعه شیخ علاالدوله سمنانی به میراث فرهنگی استان طی یک قرارداد 15 ساله خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی 15 مهرماه همزمان با هفته وقف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از درخواست رسمی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان طی رایزنی های انجام شده با سازمان اوقاف، این بقعه به صورت رایگان به اداره کل میراث فرهنگی استان واگذار شده و هم اکنون در اختیار این اداره کل است.

وی با بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرگونه هزینه کرد در این بقعه را منوط به واگذاری صفر تا صد مدیریت بقعه به میراث فرهنگی کرده بود، تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده مجوز رسمی واگذاری بقعه به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان صادر و هم اکنون نیز در اختیار این اداره کل است.

حجت الاسلام والمسلمین تدینی در پاسخ به پرسشی در ارتباط با عدم هزینه اداره کل اوقاف برای آثار میراثی این اداره کل گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 15 ساله بقعه شیخ علاالدوله به میراث فرهنگی/ هیچ اعتباری برای مرمت نداریم!

واگذاری 15 ساله بقعه شیخ علاالدوله به میراث فرهنگی/ هیچ اعتباری برای مرمت نداریم!