مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-11بين الملل

پیام هشدارآمیز انانیمس خطاب به نتانیاهو


گروه هکری «انانیمس» یک پیغام ویدئویی منتشر کرده که در آن به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به جنایاتش در غزه هشدار می دهد و از مردم سرزمین های اشغالی می خواهد تا او را پاسخگو کنند.

- گروه هکری انانیمس یک پیغام ویدئویی منتشر کرده که در آن به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به جنایاتش در غزه هشدار می دهد و از مردم سرزمین های اشغالی می خواهد تا او را پاسخگو کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه هکری انانیمس این چنین پیغام ویدئویی و هشدار خود را شروع می کند: درود بر شهروندان جهان؛ ما انانیمس جهانی هستیم و پیامی برای بنیامین نتانیاهو و اسراییل داریم.

این پیام ویدئویی می گوید: چشمان هوشیار ما جنایات شما را تحت رهبری نتانیاهو علیه فلسطینی ها در غزه زیر نظر داشته است.

بمباران مداوم شما ویرانی غیرقابل تصوری را به بار آورده و زندگی هزاران بی گناه از جمله بیش از 4000 کودک از دست رفته است و افراد بسیاری مجروح و آواره شده اند.

به عنوان یک جامعه جهانی، ما از دست این اقدامات خشمگین هستیم و از تو بنیامین نتانیاهو و کابینه ات می خواهیم که این حملات بی رحمانه علیه غزه را فورا متوقف کنی.

این گروه هکری خطاب به شهروندان اراضی اشغالی عنوان می کند: از مردم اسراییل می خواهیم تا خواستار پاسخگویی رهبران تان شوید و علیه این خون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام هشدارآمیز انانیمس خطاب به نتانیاهو

پیام هشدارآمیز انانیمس خطاب به نتانیاهو