مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 23:552023-11-12اجتماعي

مدارس خوزستان روز دوشنبه تعطیل نیستند/ سوزاندن مزارع در خوزستان روال شده است


سخنگوی کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت: برای اینکه روال آموزشی استان خوزستان به هم نخورد تصمیم گرفته شد که در روز دوشنبه (22 آبان ماه) تعطیلی اعمال نشود و اگر آلودگی هوا استمرار یافت و مشکلات پایدار بود، - ایسنا/خوزستان سخنگوی کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت: برای اینکه روال آموزشی استان خوزستان به هم نخورد تصمیم گرفته شد که در روز دوشنبه (22 آبان ماه) تعطیلی اعمال نشود و اگر آلودگی هوا استمرار یافت و مشکلات پایدار بود، تصمیمات جدید اتخاذ می شود.

داوود میرشکار با اشاره به وضعیت آلودگی هوا اظهار کرد: با توجه به اینکه شنبه شب تصمیماتی در این کارگروه اتخاذ شده و روز یکشنبه (21 آبان ماه) بسیاری از این تصمیمات در حوزه نیشکر و نفت اجرایی شدند، ایستگاه ها روند کاهش آلودگی ها را نشان می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برای اینکه روال آموزشی استان خوزستان به هم نخورد تصمیم گرفته شد که در روز دوشنبه (22 آبان ماه) تعطیلی اعمال نشود و اگر آلودگی هوا استمرار یافت و مشکلات پایدار بود، تصمیمات جدید اتخاذ می شود.

سخنگوی کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان با اشاره به آتش زدن مزارع نیشکر و دیگر عوامل آلودگی هوا، بیان کرد: متاسفانه برخی از این کارها به روال تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس خوزستان روز دوشنبه تعطیل نیستند/ سوزاندن مزارع در خوزستان روال شده است

مدارس خوزستان روز دوشنبه تعطیل نیستند/ سوزاندن مزارع در خوزستان روال شده است