مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 22:252023-10-24ورزشي

اسپانسر عجیب پشت پیراهن استقلال: موبایل آمل!


کل درآمد این اسپانسر چقدر است که بتواند تعرفه های سنگین پشت پیراهن باشگاه استقلال را پرداخت کند؟ و آیا بار استقلال با حامیان اینچنینی به مقصد می رسد و هزینه های چند صد میلیاردی بازیکنان و مربیان و کادر باشگاه تامین می شود؟ - بحران اقتصادی و مدیریت در استقلال به جایی رسیده که این باشگاه در اقدامی کم سابقه و شاید بی سابقه در تاریخ این باشگاه بزرگ، یک فروشگاه موبایل را به عنوان اسپانسر پیراهن خود برگزید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ یکی از انتقادات مهم از علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاهاستقلال، ناتوانی در جذب منابع مالی و عقد قرارداد با اسپانسر های معتبر و قدرتمند است تا مخارج تیم تامین شود اما او که در جدول امتیاز بندی رییس سابق سازمان خصوصی سازی نفر اول شده بود، در این فاکتور تعیین کننده عملکرد مطلوبی نداشت.

اعتصاب و اعتراض و کسری بودجه و مذاکره برای کسر قرارداد بازیکنان به کنار، حالا انتشار یک عکس واکنش گسترده ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشته است.

گویا استقلال یک فروشنده موبایل هرچند محترم آنهم در یکی از شهرستان های شمالی را به عنوان حامی پشت پیراهن خود برگزیده است.

حضور در پشت پیراهن استقلال قطعا برای این فروشگاه موبایل در شهر آمل! بسیار پراهمیت و پولساز است اما تبلیغات در چنین سطحی آیا در شان استقلال قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپانسر عجیب پشت پیراهن استقلال: موبایل آمل!

اسپانسر عجیب پشت پیراهن استقلال: موبایل آمل!