مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-11اجتماعي

آلودگی هوا در 9 شهر صنعتی و هشدار به بیماران قلبی و تنفسی


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: تا روز سه شنبه 23 آبان در شهرهای تهران، اراک، مشهد، اهواز، قم، کرج، تبریز، اصفهان و سمنان، افزایش غلظت آلاینده ها و افزایش شاخص آلودگی هوا در حد ناسالم برای گروه های حساس پیش بینی می شود.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: تا روز سه شنبه 23 آبان جوی آرام در اغلب نقاط کشور داریم و با توجه به سکون نسبی هوا، افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش بینی می شود.

وی افزود: در این راستا در شهرهای تهران، اراک، مشهد، اهواز، قم، کرج، تبریز، اصفهان و سمنان، افزایشِ غلظت آلاینده ها، افزایشِ شاخص ِ آلودگیِ هوا در حد ناسالم برای گروه هایِ حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک) در مناطق پرتردد ناسالم برای تمام گروه ها، پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: توصیه می شود مدیریت بهینه در مصرف سوخت های فسیلی، کنترل فعالیت های صنعتی آلاینده، کاهش تردد غیر ضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز به ویژه از سوی سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری های قلبی و تنفسی، در دستور کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا در 9 شهر صنعتی و هشدار به بیماران قلبی و تنفسی

آلودگی هوا در 9 شهر صنعتی و هشدار به بیماران قلبی و تنفسی