مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-29سياسي

ارائه رایگان خدمات مشاوره به زوجین دانشجو تا 5 سال


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از برنامه این نهاد برای ارائه خدمات رایگان مشاوره دولتی به زوجین دانشجو تا 5 سال پس از ازدواج خبر داد و گفت: - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از برنامه این نهاد برای ارائه خدمات رایگان مشاوره دولتی به زوجین دانشجو تا 5 سال پس از ازدواج خبر داد و گفت: این برنامه به صورت پایلوت در استان های قم و سمنان اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی در نشست خبری آغاز بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی با موضوع همسفر تا بهشت که امروز در محل دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار شد، به حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی و کشتار مردم بی دفاع فلسطین اشاره کرد و گفت: کودک کشی، غصب، نقض حقوق مسلم مردم فلسطین سالهاست توسط اسراییل غاصب انجام شده است.

این ظلم بیش از 70 سال است که رخ داده و نشان دهنده جریان دائم ظلم رژیم غاصب اسراییل در منطقه است.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز شاهد ترکیب حماسه و توان مقاومت و ایستادگی ملتی مظلوم از یک سمت و از سمت دیگر کودک کشی و نقض فاحش حقوق بشر از سوی صهیونسیت ها هستیم.

ضمن اینکه شاهد دو قطبی خاصی هستیم که از یک سمت امواج میلیونی انسان ها و سمت دیگر حکومت های شرور حاکم بر دنیا قرار دارند که در رأس آنها آمریکا و انگلیس هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه رایگان خدمات مشاوره به زوجین دانشجو تا 5 سال

ارائه رایگان خدمات مشاوره به زوجین دانشجو تا 5 سال