مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 22:252023-10-28ورزشي

30 مدال رهاورد دختران ووشوکار قم از مسابقات کشوری


تیم منتخب قم در مسابقات ووشو سبک بی شائولین قهرمانی ایران در خراسان رضوی موفق به کسب 29 مدال در تالو و یک مدال در بخش ساندا شد.

- ایسنا/قم مربی تالو تیم قم، گفت: تیم منتخب قم در مسابقات ووشو سبک بی شائولین قهرمانی ایران در خراسان رضوی موفق به کسب 29 مدال در تالو و یک مدال در بخش ساندا شد.

معصومه شفایی سنا در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: دختران ووشوکار قمی با ترکیب 22 نفره عازم مسابقات ووشو سبک بی شائولین قهرمانی ایران در خراسان رضوی شدند و در دو بخش تالو و ساندا موفق به کسب 30 مدال رنگارنگ شدند.

شفایی افزود: تیم منتخب قم موفق به کسب 29مدال در تالو و یک مدال در بخش ساندا شد؛ همچنین در بخش تالو با به دست آوردن 9 مدال طلا موفق به کسب عنوان سوم تیمی و دریافت جام شد.

وی ادامه داد: در بخش نونهالان؛ هانیه مهدوی نیا، پرمیس اسماعیلی، معصومه عزیزی موفق به کسب مدال طلا شدند و هلیا استهری دو مدال نقره، مائده جلیلی یک مدال برنز، محیا نوروزی یک مدال نقره، سوگول چهار دولی یک نقره و فاطمه عزیزی یک نقره را به دست آوردند.

این مربی ووشو، یادآور شد: در بخش نوجوانان، فاطمه قاسم بیگ لو موفق به کسب دو مدال طلا، یگانه قربانیان یک مدال طلا و یک برنز، ثنا چهرقانی یک طلا و یک برنز، فاطمه زهرا نوروزی یک برنز، فاطمه عبدلی یک برنز، الهه بابا خانی یک نقره، سوگند مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 مدال رهاورد دختران ووشوکار قم از مسابقات کشوری

30 مدال رهاورد دختران ووشوکار قم از مسابقات کشوری