مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 08:052023-11-16اجتماعي

امسال حدود 19 هزار مربی پرورشی استخدام می شوند


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به استخدامی های آموزش و پرورش، گفت: امسال یک سال تاریخی خواهد بود و قریب به 19 هزار مربی پرورشی استخدام می شوند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری وزیر آموزش و پرورش با اشاره به استخدامی های آموزش و پرورش، گفت: امسال یک سال تاریخی خواهد بود و قریب به 19 هزار مربی پرورشی استخدام می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا مراد صحرایی، شامگاه گذشته 24 آبان ماه در بدو ورود به شهرکرد در جمع دانش آموزان هیئت انصارالمهدی (عج) شهرکرد حضور یافت و اظهار کرد: باید به یک اصل مهم برای ساخت آینده کشور اشاره کرد و آن این است که مدرسه قوی تضمین کننده کشور قوی است، هر کشوری که می خواهد قوی شود باید مدرسه اش را قوی کند.

وی با طرح این پرسش که مدرسه چگونه باید قوی شود؟ ادامه داد: معلمان قوی، دانش آموزان قوی و کادر و مدیران قوی از جمله عناصری هستند که مدرسه را قوی می کنند، اما این ها درون مدرسه است، بیرون مدرسه مسئله دیگری است که اهمیت بالایی دارد، لذا مدرسه قوی مدرسه ای است که با خانواده ها، با مساجد، کانون ها، ادارات و کارخانه ها و صنایع نزدیک خود ارتباط برقرار می کند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: به عبارت دیگر مدرسه قوی، یک هسته از شبکه است که اجزای این شبکه به شرط ارتباط با این هسته، هم خودشان قوی می شوند و هم مدرسه قوی می شود، لذا در سند تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال حدود 19 هزار مربی پرورشی استخدام می شوند

امسال حدود 19 هزار مربی پرورشی استخدام می شوند