مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:202023-10-28بين الملل

تل آویو درخواست برای آتش بس در غزه را نفرت انگیز خواند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «الی کوهن» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی شب گذشته، کشور های تصویب کننده قطعنامه برقراری آتش بس بشردوستانه در نوار غزه را به «نفرت پراکنی» متهم کرده و قاطعانه هرگونه درخواست در این باره را رد کرد.

- وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی ضمن رد درخواست سازمان ملل برای آتش بس انسان دوستانه در غزه، 120 کشوری را که به این قطعنامه رای مثبت داده بودند، به نفرت پراکنی متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، الی کوهن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی شب گذشته، کشور های تصویب کننده قطعنامه برقراری آتش بس بشردوستانه در نوار غزه را به نفرت پراکنی متهم کرده و قاطعانه هرگونه درخواست در این باره را رد کرد.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی ، این مطلب را کوهن، در صفحه رسمی خود در شبکه ایمکس (توییتر سابق) منتشر کرده و نوشت: ما به طور قاطعانه درخواست نفرت پراکنانه مجمع عمومی سازمان ملل برای آتش بس (در نوار غزه) را رد می کنیم.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرد: اسراییل در نظر دارد حماس را به طور کامل نابود کند؛ همانطور که جهان با نازی ها و داعش برخورد کرد .

طبق گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین، مجمع عمومی سازمان ملل متحد شب گذشته، جمعه قطعنامه ای را درباره غزه تصویب کرد و خواستار آتش بس فوری و پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو درخواست برای آتش بس در غزه را نفرت انگیز خواند

تل آویو درخواست برای آتش بس در غزه را نفرت انگیز خواند