مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 19:552023-11-06سياسي

دستگاه های اجرایی نقش خود را در حوزه اعتیاد ایفا کنند


مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان شمالی گفت: دستگاه های اجرایی باید نقش خود را در خصوص اعتیاد شناسایی کرده و به ایفای آن بپردازند که تشکل ها و سازمان های مردم نهاد هم می توانند در این مسیر نقش پررنگی را ایفا کنند تا این زنجیره تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز حسن ناهیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در جلسه توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد استان اظهارکرد: معضل اعتیاد معضل فرد، اجتماع و خانواده است این مشکل با همراهی و مشارکت مردم و توجه جدی به آموزش حل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در خانواده حوزه آموزش اهمیت خاصی دارد، گفت: آموزش به صورت مستمر و در قالب عملیاتی شدن طرح های پخته و جامع باید ادامه یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی جدیت در بخش آموزش و معطوف کردن تلاش ها و تحقق اهداف را الزامی دانست و افزود: نتیجه ارائه آموزش ها باید افزایش مهارت زندگی، کار گروهی، اعتماد به نفس برقراری ارتباط اجتماعی و  پذیرش افراد بهبود یافته از سوی جامعه و خانواده باشد.

ناهیدی با اشاره به اینکه مردم، کار دستگاه های دولتی را در حوزه مبارزه با مواد مخدر انجام نمی دهند، اظهار داشت: دستگاه های اجرایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی نقش خود را در حوزه اعتیاد ایفا کنند

دستگاه های اجرایی نقش خود را در حوزه اعتیاد ایفا کنند