مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-20اقتصادي

برای مرجعیت علمی باید طرف تقاضا و کاربرد علم تقویت شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیمان صالحی امروز (دوشنبه) در اولین همایش مرجعیت علمی به سیاست های ابلاغی رهبری در سال 93 در حوزه علم فناوری اشاره کرد و گفت: - معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای تحقق مرجعیت علمی باید طرف تقاضا و کاربرد علم و فناوری تقویت شود که این مهم از راه افزایش پیچیدگی اقتصادی و سهم محصولات دانش بنیان در تولید ناخالص ملی رخ می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیمان صالحی امروز (دوشنبه) در اولین همایش مرجعیت علمی به سیاست های ابلاغی رهبری در سال 93 در حوزه علم فناوری اشاره کرد و گفت: ایشان جهاد مستمر علمی با هدف کسب مرجعیت علم و فناوری در جهان را اولین نکته در این سیاست ها دانسته اند و در ذیل لوازم رسیدن به آن را مشخص کرده و نقشه راهی برای تحقق آن بیان کردند.

وی با اشاره با بیانات رهبری در سال 84 اظهار داشت: آغاز هم اندیشی ملی تحقق مرجعیت علمی با محوریت مرکز آثار نشر مقام معظم رهبری صورت گرفت.

صالحی گفت: یکی از وجه های مرجعیت علمی بحث برتری علمی است، بخش دیگری در لایه پاسخگویی اجتماعی و بازخورد آن در اجتماع ظهور و بروز یابد و بخش دیگر ارزش افزوده اقتصادی و کارآفرینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مرجعیت علمی باید طرف تقاضا و کاربرد علم تقویت شود

برای مرجعیت علمی باید طرف تقاضا و کاربرد علم تقویت شود