مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-04سياسي

راهپیمایی 13 آبان باحضور گسترده مردم گنبدکاووس +فیلم


مردم همیشه در صحنه گنبدکاووس امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی، بار دیگر استکبارستیزی و مقاومت خود در برابر توطئه های دشمن را به جهانیان اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، صبح امروز مردم شیعه و سنی، پیر و جوان، زن و مرد، دانش آموز، دانشجو، کارگر و اقشار مختلف گنبدکاووس همزمان با دیگر شهرهای کشور، با حضور گسترده و پرشور خود باردیگر مقاومت، استکبارستیزی، ایستادگی، آزادی خود را به جهانیان اعلام کردند و جنایات رژیم غاصب صهیونیست را محکوم کردند.

مردم غیور گنبدکاووس در مسیر راهپیمایی از مسجد قائمیه تا مصلی امام جعفرصادق(ع) با طنین شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل به تمام مردم مظلوم دنیا به ویژه مردم فلسطین و غزه اعلام کردند که همچنان در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادند و معتقدند که با ایستادگی و مقاومت مردم مسلمان جهان، بزودی رژیم غاصب صهیونیست و اسکتبار جهانی نابود می شوند.

مردم گنبدکاووس  امروز ضمن تجدید میثاق با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری، خشم انزجار خود را از حرکت غیر اسلامی، غیرانسانی و غیرقانونی رژیم غاصب صهیونیست اعلام کردند.

* 13 آبان روز شهادت، بصیرت و ولایت است مشاور امور فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: روز 13 آبان روز ولایت، شهادت و بصیرت است و همه ما باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 13 آبان باحضور گسترده مردم گنبدکاووس +فیلم

راهپیمایی 13 آبان باحضور گسترده مردم گنبدکاووس +فیلم