مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 19:152023-11-21بين الملل

منابع صهیونیستی جزییات بیشتری از توافق احتمالی با حماس را منتشر کردند


سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی روز سه شنبه جزییات بیشتری را از توافق احتمالی میان این رژیم و حماس در خصوص مبادله اُسرا منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی روز سه شنبه جزییات بیشتری از توافق احتمالی میان رژیم صهیونیستی و حماس در خصوص تبادل اُسرا منتشر کرد.

این نهاد صهیونیست ها به نقل از یک مقام ارشد خبر داد: توافق آزادی تعدادی از اُسرا، شامل آزادی پنجاه کودک و زن در غزه در چند دفعه می باشد .

این منبع اضافه کرد: در مقابل آزادی برخی از اُسرای اسراییلی، حدود 150 زندانی امنیتی فلسطینی در زندان های اسراییلی آزاد خواهند شد .

این منبع بلندپایه به سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد: آتش بس موقتی برای پنج روز ایجاد خواهد شد و در صورتی که حماس تعداد بیشتری از اُسرا را آزاد کند، این آتش بس تمدید خواهد شد .

پیشتر نیز شبکه خبری سی ان ان به نقل از یک دیپلمات آگاه و یک منبع نزدیک به موضوع گزارش داد که قطر امیدوار است امروز توافقی را برای آزادی گروگان های غیرنظامی که توسط حماس در عملیات طوفان الاقصی به اسارت گرفته شده بودند را در ازای توقف درگیری ها اعلام کند.

براساس این گزارش، این توافق آزادی برخی زندانیان غیرنظامی اسراییلی را در ازای توقف درگیریها دربرخواهد داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع صهیونیستی جزییات بیشتری از توافق احتمالی با حماس را منتشر کردند

منابع صهیونیستی جزییات بیشتری از توافق احتمالی با حماس را منتشر کردند