مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-16اقتصادي

طرح های آبرسانی 58 روستای لرستان در آستانه بهره برداری است


بیش از 125 روستای استان به منظور تامین آب شرب سالم و بهداشتی و رفع محرومیت روستاها اجرای طرح های جهاد آبرسانی در حال انجام بوده که 58 روستا در آستانه بهره برداری است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: بیش از 125 روستای استان به منظور تامین آب شرب سالم و بهداشتی و رفع محرومیت روستاها اجرای طرح های جهاد آبرسانی در حال انجام بوده که 58 روستا در آستانه بهره برداری است.

فرهاد زیویار 25 آبان ماه در جلسه تعیین تکلیف پروژه های آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام با تاکید بر اینکه جهاد آبرسانی باید در خدمت رسانی به اقشار مختلف متفاوت باشد، افزود: این طرح با جدیت، سرعت و کیفیت در استان باید مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته 360 میلیارد تومان در حوزه آبرسانی اعتبار هزینه شده است، افزود: جهاد آبرسانی در حال حاضر با پیشرفت 61 درصدی در استان در حال ادامه است که نسبت به میانگین کشوری در شرایط مناسبی قرار داریم.

استاندار لرستان گفت: در بیش از 125 روستای استان به منظور تامین آب شرب سالم و بهداشتی و رفع محرومیت روستاها اجرای طرح های جهاد آبرسانی در حال انجام است که از این تعداد 58 روستا با تلاش و تعامل بین بسیج سازندگی و شرکت آبفا، در آستانه بهره برداری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های آبرسانی 58 روستای لرستان در آستانه بهره برداری است

طرح های آبرسانی 58 روستای لرستان در آستانه بهره برداری است