مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:152023-10-31بين الملل

مصر: اجازه نمی دهیم اسراییل حتی به دانه شنی از سیناء نزدیک شود


نخست وزیر مصر در مخالفت جدی با طرح های رژیم صهیونیستی برای کوچاندن فلسطینیان به منطقه سیناء، تصریح کرد: آماده ایم جان میلیون ها نفر را قربانی کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مصطفی مدبولی ، نخست وزیر مصر پس از افشای طرح های منتسب به رژیم صهیونیستی شامل جابه جایی فلسطینی ها به صحرای سیناء، تاکید کرد که تهدید کشورش و تلاش برای آسیب رساندن به امنیت آن در طول تاریخ از این منطقه نشات گرفته است.

  طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه العربیه ، مدبولی امروز سه شنبه، 31 اکتبر در یک کنفرانس مطبوعاتی از شمال سینا هشدار داد که مصر آماده است جان میلیون ها نفر را قربانی کند اما کسی به هیچ دانه شنی در این منطقه نزدیک نشود.

نخست وزیر مصر ساعاتی پیش، از گردان 101 ارتش این کشور در مرز فلسطین، واقع در صحرای سینا بازدید کرد؛ منطقه ای بعد از عملیات طوفان الاقصی از سوی جنبش حماس علیه رژیم اشغالگر، تحرکات نیروهای این گردانِ راهبردی، بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

نخست وزیر مصر همچنین تصریح کرد: ما هرگز اجازه نخواهیم داد که هیچ وضعیتی بر ما تحمیل شود؛ قاهره حاضر به حل مسائل منطقه ای به قیمت امنیت کشورش نخواهد بود.

در حال تکمیل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر: اجازه نمی دهیم اسراییل حتی به دانه شنی از سیناء نزدیک شود

مصر: اجازه نمی دهیم اسراییل حتی به دانه شنی از سیناء نزدیک شود