مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 15:252023-10-27سياسي

عملیات طوفان الاقصی قدرت رژیم صهیونیستی را درهم شکست


قدرت ارتش و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که در ذهن مردم جهان ترسیم شده بود، با عملیات ارزشمند طوفان الاقصی توسط رزمندگان فلسطینی نقش برآب شد.

- حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) استان بیان کرد:قدرت ارتش و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و قدرت نظامی آمریکا و غرب که در ذهن مردم جهان ترسیم کرده بودند، با عملیات ارزشمند طوفان الاقصی رزمندگان فلسطینی نقش بر آب شد و نشان داد که اینها صد درصد با وجود همه تجهیزات عملیاتی و اطلاعاتی که به کار گرفته بودند، غافلگیر و شکست خوردند.

  وی افزود:این عملیات نشان داد کسانی که داعیه حقوق بشر دارند و برخی موقع برای یک حیوان مرثیه خوانی می کنند، امروز در برابر نسل کشی رژیم غاصب اسراییل و کشتار مردم مظلوم غزه، سکوت یا حمایت می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد:حمایت کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی نشان دهنده ضعف، ذلت و زبونی این رژیم است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند عزیمت سران کشورهای غربی به فلسطین اشغالی برای جلوگیری از نابودی این رژیم غاصب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات طوفان الاقصی قدرت رژیم صهیونیستی را درهم شکست

عملیات طوفان الاقصی قدرت رژیم صهیونیستی را درهم شکست