مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-16سياسي

بازدید وزیر ارشاد از طرح های فرهنگی چهارمحال و بختیاری


محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دور دوم سفر هیات دولت به چهارمحال و بختیاری همراه با رییس جمهور با استقبال مسؤولان استانی وارد شهرکرد شد و در ادامه برنامه های خود از طرح های فرهنگی استان بازدید می کند.

- گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دور دوم سفر هیات دولت به چهارمحال و بختیاری بناست به عنوان وزیر معین در شهرستان فرخشهر حضور پیدا کند، ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از مجموعه های فرهنگی هنری امین و آصف این شهرستان و همچنین بررسی آخرین اقدامات انجام شده برای احداث مصلی این شهر و نشست با مسئولان شهرستانی از جمله برنامه های وزیر در فرخشهر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه برنامه کاری خود در چهارمحال و بختیاری به شهرستان های سامان، فارسان و کیار نیز سفر کرده و از مجتمع های فرهنگی هنری شهرهای شلمزار، سامان و فارسان و مصلای فارسان بازدید می کند.

حضور در آرامگاه میرزا ابوالفتح خان دهقان سامانی ملقب به سیف الشعرا از شاعران بنام عصر قاجار هم از دیگر برنامه های اسماعیلی در سفر به شهرستان سامان است.

شهرکرد آخرین مقصد سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهارمحال و بختیاری است که در این شهر، دیدار و نشستی با اهالی فرهنگ و هنر این استان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر ارشاد از طرح های فرهنگی چهارمحال و بختیاری

بازدید وزیر ارشاد از طرح های فرهنگی چهارمحال و بختیاری