مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 22:452023-11-04بين الملل

طنین فریاد حامیان فلسطین در پایتخت ها و شهرهای غربی


فریاد انبوه تظاهرکنندگان در حمایت از فلسطین در پایتخت های کشورهای اروپایی و شهر های سراسر آمریکا طنین انداز شده تا یک آخر هفته تاریخی را در این کشورها رقم بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خیل عظیم تظاهرکنندگان حامی فلسطین امروز شنبه در پایتخت های مهم کشورهای اروپایی و شهر های سراسر آمریکا به خیابان ها ریخته اند تا گسترش بیش از پیش انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها را در سراسر جهان به تصویر بکشند.

بر اساس تصاویر شبکه خبری الجزیره شهرها و پایتخت های مهم اروپایی اعم از لندن، برلین، پاریس، کپنهاگ، آمستردام و میلان صحنه تظاهرات ده ها هزار نفر از معترضانی شده که در حمایت از آزادی فلسطین و برقراری آتش بس در نوار غزه شعار می دهند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، تصاویر پخش شده به صورت زنده از لندن جمعیتی بزرگ از تظاهرکنندگانی که با اجرای تحصن، تقاطع خیابان های آکسفورد سرکس و پیکدیلی سرکس را مسدود کرده و در ادامه به سمت میدان ترافالگار راهپیمایی و در آنجا تجمع کردند را نشان داد.

در مرکز شهر پاریس نیز هزاران تظاهرکننده راهپیمایی کرده، خواستار آتش بس در غزه شده و پلاکاردهایی با مضمون چرخه خشونت را متوقف کنید به نمایش گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین فریاد حامیان فلسطین در پایتخت ها و شهرهای غربی

طنین فریاد حامیان فلسطین در پایتخت ها و شهرهای غربی