مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-12اقتصادي

افزایش درآمد خانوار عشایری خراسان شمالی با اجرای طرح قراردادی گوشت قرمز


رییس اداره بهسازی و امور تولید اداره کل عشایری خراسان شمالی از افزایش درآمد خانوار عشایری این استان با اجرای طرح قراردادی گوشت قرمز خبر داد.

- رییس اداره بهسازی و امور تولید اداره کل عشایری استان خبر داد افزایش درآمد خانوار عشایری خراسان شمالی با اجرای طرح قراردادی گوشت قرمز ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره بهسازی و امور تولید اداره کل عشایری خراسان شمالی از افزایش درآمد خانوار عشایری این استان با اجرای طرح قراردادی گوشت قرمز خبر داد.

مهدی خانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه یکی از برنامه های سازمان افزایش درآمد خانوارهای عشایری با اجرای چهار طرح است، اظهار کرد: یکی از این طرح ها اجرای زنجیره گوشت قرمز بوده که طرح قراردادی گوشت قرمز در این استان اجرایی شد.

وی گفت: در همین راستا طی سال جاری یک هزار تن جو به صورت مدت دار (چهار ماهه) برای 10 هزار راس دام، میان دامداران عشایری توزیع شد.

خانی تصریح کرد: با اجرای این طرح میزان تولید گوشت قرمز 20 درصد افزایش یافته و از سوی دیگر از روانه شدن دام های نارس به بازار جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه اعطای تسهیلات برای توسعه تولید و فروش صنایع دستی توسط جامعه عشایری است، افزود: در این راستا 17 صندوق خرد وزنان عشایری تشکیل و برای اجرای طرح باید تسهیلات ارائه شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش درآمد خانوار عشایری خراسان شمالی با اجرای طرح قراردادی گوشت قرمز

افزایش درآمد خانوار عشایری خراسان شمالی با اجرای طرح قراردادی گوشت قرمز