مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 00:502023-11-06ورزشي

در جلسه طالقانی با مدیران سه باشگاه لیگ برتری خوزستان چه گذشت؟


جلسه هم اندیشی جهت حضور قدرتمند نمایندگان خوزستان در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال با حضور رییس هیات فوتبال استان برگزار شد.

- ایسنا/خوزستان جلسه هم اندیشی جهت حضور قدرتمند نمایندگان خوزستان در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال با حضور رییس هیات فوتبال استان برگزار شد.

این جلسه هم اندیشی به درخواست و میزبانی هیات فوتبال استان خوزستان و با حضور حمیدرضا شعبانی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، امیدعلی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان و محمدحسین رحمانی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان برگزار شد.

عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال استان خوزستان در گفت وگو با ایسنا، درباره این نشست، اظهار کرد: هیات به عنوان متولی فوتبال در استان باید از شرایط باشگاه های خوزستانی مطلع باشد زیرا موفقیت تیم های استان در لیگ برتر و حتی سایر لیگ ها، یک مطالبه به حق مردم خوزستان است.

وی با بیان این که هواداران نگران وضعیت تیم های خود هستند و انتظاراتی دارند و باید به آن ها حق داد و به خواسته شان بیشتر توجه کرد، ادامه داد: قطعا باشگاه های حرفه ای مانند فولاد خوزستان، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان و نیز سایر نمایندگان استان در لیگ های کشور دارای ساختار حرفه ای شامل اعضای هیات مدیره، کمیته فنی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه طالقانی با مدیران سه باشگاه لیگ برتری خوزستان چه گذشت؟

در جلسه طالقانی با مدیران سه باشگاه لیگ برتری خوزستان چه گذشت؟