مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-19دانش

چالش های اصلی ازدواج دانشگاهیان / ثبت بیش از 450هزار ازدواج دانشجویی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، در چهارمین جلسه از سلسه جلسات ارزیابی میزان تحقق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، - رییس دبیرخانه ستاد ازدواج دانشگاهیان گفت: بیش از 450هزار ازدواج دانشجویی در نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها از سال 1386 تاکنون ثبت شده و براساس پژوهشی در سال گذشته 94 درصد پایدار بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، در چهارمین جلسه از سلسه جلسات ارزیابی میزان تحقق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، با موضوع ارزیابی میزان اجرایی شدن مصوبه سند ترویج و تسهیل ازدواج دانشگاهیان که روز شنبه 1402/08/27 به ریاست دکتر مسعود فیاضی، قائم مقام دبیر و رییس مرکز رصد، برنامه ریزی و ارزیابی برگزار شد، سه مسئله کمبود خوابگاه های متأهلی ، دغدغه شغل و مسکن و هزینه جهیزیه و معیشت به عنوان چالش های اصلی ازدواج دانشگاهیان مطرح شد.

در این جلسه نصرالله داودوندی رییس دبیرخانه ستاد ازدواج دانشگاهیان کشور، گزارشی از اقدامات انجام شده و مشکلات پیش روی اجرای سند ارائه داد.

به گفته داوودوندی تاکنون دو جلسه این ستاد در سال گذشته برگزار شده و تقسیم کار دستگاه ها در آن صورت گرفته است که در این خصوص هماهنگی های لازم برای اجرایی سازی نیز انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های اصلی ازدواج دانشگاهیان / ثبت بیش از 450هزار ازدواج دانشجویی

چالش های اصلی ازدواج دانشگاهیان / ثبت بیش از 450هزار ازدواج دانشجویی