مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 20:302023-11-21بين الملل

جزییات آتش بسِ احتمالی در غزه از زبان اسراییلی ها


سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی: توافق آزادی تعدادی از اُسرا، شامل آزادی 50 کودک و زن اسیر در غزه در چند مرحله است.

در مقابل آزادی برخی از اُسرای اسراییلی، - سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی روز سه شنبه جزییات بیشتری را از توافق احتمالی میان این رژیم و حماس در خصوص مبادله اُسرا منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی روز سه شنبه جزییات بیشتری از توافق احتمالی میان رژیم صهیونیستی و حماس در خصوص تبادل اُسرا منتشر کرد.

این نهاد صهیونیست ها به نقل از یک مقام ارشد خبر داد: توافق آزادی تعدادی از اُسرا، شامل آزادی پنجاه کودک و زن در غزه در چند دفعه می باشد .

این منبع اضافه کرد: در مقابل آزادی برخی از اُسرای اسراییلی، حدود 150 زندانی امنیتی فلسطینی در زندان های اسراییلی آزاد خواهند شد .

این منبع بلندپایه به سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد: آتش بس موقتی برای پنج روز ایجاد خواهد شد و در صورتی که حماس تعداد بیشتری از اُسرا را آزاد کند، این آتش بس تمدید خواهد شد .

پیشتر نیز شبکه خبری سی ان ان به نقل از یک دیپلمات آگاه و یک منبع نزدیک به موضوع گزارش داد که قطر امیدوار است امروز توافقی را برای آزادی گروگان های غیرنظامی که توسط حماس در عملیات طوفان الاقصی به اسار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آتش بسِ احتمالی در غزه از زبان اسراییلی ها

جزییات آتش بسِ احتمالی در غزه از زبان اسراییلی ها