مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-21سياسي

سه چالش اصلی ازدواج دانشگاهیان


کمبود خوابگاه های متأهلی ، دغدغه شغل و مسکن و هزینه جهیزیه و معیشت و مسئله و چالش اساسی در ازواج های دانشجویی است که برای حل این چالش ها راهبردها و اقدامانی طراحی شده است.

- تاکنون بیش از 450 هزار ازدواج دانشجویی از سال 1386 ثبت و انجام شدهکه براساس پژوهش صورت گرفته، 94 درصد پایداری داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در چهارمین جلسه از سلسه جلسات ارزیابی میزان تحقق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، با موضوع ارزیابی میزان اجرایی شدن مصوبه سند ترویج و تسهیل ازدواج دانشگاهیان که به ریاست دکتر مسعود فیاضی، قائم مقام دبیر و رییس مرکز رصد، برنامه ریزی و ارزیابی برگزار شد، سه مسئله کمبود خوابگاه های متأهلی ، دغدغه شغل و مسکن و هزینه جهیزیه و معیشت به عنوان چالش های اصلی ازدواج دانشگاهیان مطرح شدند.

در این جلسه نصرالله داودوندی رییس دبیرخانه ستاد ازدواج دانشگاهیان کشور، گزارشی از اقدامات انجام شده و مشکلات پیش روی اجرای سند ارائه داد.

به گفته وی، تاکنون دو جلسه این ستاد در سال گذشته برگزار شده و تقسیم کار دستگاه ها در آن صورت گرفته است که در این خصوص هماهنگی های لازم برای اجرایی سازی نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه چالش اصلی ازدواج دانشگاهیان

سه چالش اصلی ازدواج دانشگاهیان