مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:352023-10-28سياسي

آیین 13 آبان با رویکرد همدردی با مردم فلسطین برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت 13 آبان روز دانش آموز و روز جهانی مبارزه استکبار ستیزی ویژه برنامه های مختلف در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت 13 آبان روز دانش آموز و روز جهانی مبارزه استکبار ستیزی ویژه برنامه های مختلف در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

عباس صفدری امروز شنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان و روز مبارزه با استکبار ستیزی افزود: مراسم محوری این روز در زاهدان با راهپیمایی اقشار مختلف مردم از ساعت 9:00 صبح از میدان آزادی تا تقاطع خیابان مصطفی خمینی برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: نظیر این مراسم نیز در بیش از 50 نقطه جمعیتی استان برگزار می شود.

صفدری اظهار کرد: مردم ما در سالهای گذشته همواره این روز را گرامی داشتند و به خیابان ها آمده اند، اما امسال به خاطر شرایط خاص مردم مظلوم فلسطین و کشتار بی رحمانه رژیم منحوس اسراییل این مراسم از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: امسال آیین یوم الله سیزده آبان بصورت خاص و همه جانبه و با رویکرد همدردی با مردم ستمدیده فلسطین برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین 13 آبان با رویکرد همدردی با مردم فلسطین برگزار می شود

آیین 13 آبان با رویکرد همدردی با مردم فلسطین برگزار می شود