مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-06فناوري

چگونه ضریب نفوذ کتاب را افزایش دهیم؟


ترویج فرهنگ مطالعه؛ ایجاد فرهنگ مطالعه در مدارس، دانشگاه ها و خانه می تواند به تشویق مطالعه و افزایش ضریب نفوذ کتاب در جامعه کمک کند.

- یک استاد ارتباطات می گوید: ترویج فرهنگ مطالعه؛ ایجاد فرهنگ مطالعه در مدارس، دانشگاه ها و خانه می تواند به تشویق مطالعه و افزایش ضریب نفوذ کتاب در جامعه کمک کند.

همچنین بازاریابی کتاب های الکترونیک و فراهم کردن امکان دسترسی به کتاب می تواند به افزایش ضریب نفوذ کتاب در جامعه کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا آذری، استاد ارتباطات در گفت وگویی در پاسخ به این سوال که با توجه به گسترش تکنولوژی های روز و فناوری های جدید آیا کتاب هنوز می تواند به مثابه یک رسانه برای جامعه کارکرد داشته باشد؟ بیان کرد: با وجود گسترش فناوری های روز و جدید، کتاب ها همچنان می توانند به عنوان رسانه عامه پسند و توده گرای مستقل برای جامعه عمل کنند؛ درحالی که پلتفرم های مطالعه دیجیتال محبوبیت پیدا کرده اند، کتاب های چاپی و کاغذی هنوز هم ارزش و مزایای خاص خودشان را دارند.

کتاب ها هنوز وسیله ای برای فراهم سازی خرد و دانش تلقی می شوند و ارزش اطلاعات را بیان، افکار را متبلور و برجسته و ایده ها را بازتعریف می کنند.

او ادامه داد: کتاب های الکترونیکی که شکل مدرنی از آموزه کتاب خوانی هستند، راحتی و قابلیت حمل آسان را ارائه می دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه ضریب نفوذ کتاب را افزایش دهیم؟

چگونه ضریب نفوذ کتاب را افزایش دهیم؟