مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:252023-10-30اقتصادي

وام 4 میلیاردتومانی مشاغل خانگی / اعلام شرایط متقاضیان وام


به گفته همتیان رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، امسال بانک مرکزی مبلغ 4000 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در اختیار وزارت کار قرار داده که توسط بانک های عامل در این طرح به متقاضیان کسب و کارهای خانگی پرداخت می شود.

- به گفته همتیان رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، امسال بانک مرکزی مبلغ 4000 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در اختیار وزارت کار قرار داده که توسط بانک های عامل در این طرح به متقاضیان کسب و کارهای خانگی پرداخت می شود.

رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی سقف پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی را برای مشاغل مستقل تا 150 میلیون تومان و مشاغل پشتیبان به ازای به کارگیری تا 40 نفر، 4 میلیارد تومان اعلام کرد.

آزیتا همتیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جزییات برگزاری چهل و هشتمین جلسه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی گفت: در این جلسه پیشنهاداتی مطرح شد که در حضور اعضای ستاد به تصویب رسید و در چهار محور توسعه مخاطبان، توسعه فرهنگ، توسعه آموزش و توسعه بازار مصوبات را تنظیم کردیم که بیشترین مصوبات ما به بحث بازار مربوط می شد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های جامع ما برای سال 1402 موضوع بازار مشاغل خانگی است زیرا از بحث مجوزها عبور کردیم و مشکل امضاهای طلایی حل شد و مانع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 4 میلیاردتومانی مشاغل خانگی / اعلام شرایط متقاضیان وام

وام 4 میلیاردتومانی مشاغل خانگی / اعلام شرایط متقاضیان وام