مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-06سياسي

درخواست مردم انگلیس برای استعفای مقامات مسئول در پی قطع آب


رسانه های محلی به نقل از مردم خشمگین و شماری از اعضای شورای شهر قطع چند روزه آب را شکست بزرگ برای مقامات مسئول دانستند و استعفای آنان را خواستار شدند.

- رسانه های محلی به نقل از مردم خشمگین و شماری از اعضای شورای شهر قطع چند روزه آب را شکست بزرگ برای مقامات مسئول دانستند و استعفای آنان را خواستار شدند.

آب آشامیدنی و برق هزاران مشترک در شهر ساری انگلیس دومین روز پی در پی همچنان قطع است و مقامات شهری از مردم خواسته اند برای تامین آب آشامیدنی خود به ایستگاه های توزیع آب آشامیدنی مراجعه کنند.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، مسئولان مربوط در شهر ساری انگلیس اختلال قطع آب شهری را به عنوان مشکلی بزرگ و ناشی از پیامد های توفان اخیر اعلام کردند.

به گفته آنان برغم تلاش ها همچنان حدود 12 هزار نفر با قطع آب آشامیدنی مواجه اند.

آنان این مشکل را ناشی از بروز نقص فنی در شبکه تصفیه آب شهری اعلام و اضافه کردند تلاش های برای برطرف کردن این مشکل ادامه دارد و پیش بینی می شود تا 24 ساعت آینده بخشی عمده مشکلات برطرف شود.

شرکت آب انگلیس (تیمز واتر) با عذر خواهی از مشترکان اعلام کرد مهندسان این شرکت در شالفورد و گیلدفورد در تلاش برای برطرف کردن مشکل بوجود آمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مردم انگلیس برای استعفای مقامات مسئول در پی قطع آب

درخواست مردم انگلیس برای استعفای مقامات مسئول در پی قطع آب