مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:402023-10-23اقتصادي

به روز شدن برای دوام کسب و کارها حیاتی است


رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه معتقد است، بنگاه های اقتصادی بدون اتکا به خدمات کسب و کار نمی توانند ماندگاری داشته باشد و فعالیت خود را توسعه دهند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه معتقد است، بنگاه های اقتصادی بدون اتکا به خدمات کسب و کار نمی توانند ماندگاری داشته باشد و فعالیت خود را توسعه دهند.

دکتر سیامک آزادی در اولین همایش خدمات کسب و کار استان کرمانشاه که امروز (اول آبان) برگزار شد، با اشاره به دلایل مختلفی که منجر به شکست کسب و کارها می شود، گفت: یکی از مهمترین این دلایل عدم به روز شدن کسب و کارها متناسب با شرایط دنیا است، زیرا اکنون در دنیایی به سر می بریم که بازار بسیار رقابتی شده و رقبای جدید به لحظه در حال ارائه مزیت ها و ارزش های پیشنهادی جدید با شرایط بهتر به مشتری هستند.

وی به روز شدن مستمر را در چنین شرایطی برای دوام کسب و کارها بسیار حیاتی خواند و تاکید کرد: راهکار اصلی این امر استفاده از خدمات تخصصی کسب و کارها است و بدون اتکا به این امر کسب و کارها نمی توانند ماندگار باشند و فعالیت خود را توسعه دهند، مگر اینکه محصولی را تولید کنند و به صورت ناچیز بفروشند.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه استفاده از خدمات کسب و کار در همه حوزه های مختلف حقوقی، مالی، بازاریابی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روز شدن برای دوام کسب و کارها حیاتی است

به روز شدن برای دوام کسب و کارها حیاتی است