مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-08بين الملل

گرفتاریهای مردم غزه برای تامین غذا و گرم کردن کودکان


کودکان غزه که به همراه خانواده هایشان از بمباران های اسراییل به مدارس غزه پناه برده ‎اند، می گویند، جز نان و پنیر چیزی برای خوردن ندارند و مادرانشان نان را به زحمت روی هیزم تهیه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، با بدتر شدن بحران کمبود گاز پخت و پز در نوار غزه و جهش بیش از پنج برابری قیمت آن در طول یک ماه جنگ رژیم صهیونیستی علیه این منطقه، فلسطینی ها این روزها برای تامین نیازهای خود به ابزارهای جایگزین متوسل شده اند که مهم ترین آن خرید از برخی رستوران ها و آشپزخانه هاست که با وجود کمبود سوخت و یا با تکیه بر روش پخت و پز با استفاده از هیزم یا از طریق انرژی جایگزین خورشیدی قادر به فعالیت هستند.

دستیابی به گاز پخت و پز در نوار غزه که در محاصره رژیم صهیونیستی قرار دارد و بیش از یک ماه است که تحت تجاوزات رژیم صهیونیستی به سر می برد، در نتیجه بسته شدن گذرگاه های مرزی از هفتم اکتبر گذشته با تصمیم کابینه نتانیاهو، به آرزویی دست نیافتنی تبدیل شده است.

این روزها، هیچ یک از فلسطینی ها به دلیل کمبود شدید مقادیر سوخت یا گاز طبیعی، گاز یا سوخت شیمیایی دیگری برای پخت و پز ندارند، زیرا در شرایطی که رژیم اشغالگر مانع ورود سوخت به نوار غزه می شود، مقدار سوخت موجود برای  وسایل نقلیه آن هم تنها به آمبولانس ها و خودروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتاریهای مردم غزه برای تامین غذا و گرم کردن کودکان

گرفتاریهای مردم غزه برای تامین غذا و گرم کردن کودکان