مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-29بين الملل

ضربه فنی تل آویو در عملیات فریب ترور شهید فخری زاده


رژیم صهیونیستی پس از ماجرای ترور شهید فخری زاده سعی داشت برای خود یک ابهت جعلی بسازد که با روایتگری درست و خبررسانی به موقع در این عرصه ناکام ماند.

- فارس پلاس؛ روایت روز - رژیم صهیونیستی این روزها به شدت درگیر نبردی شده که با یک ضربه شدید امنیتی اطلاعاتی رخ داده است.

کارشناسان مختلف از شکست اطلاعاتی این رژیم در عملیات طوفان الاقصی سخن می گویند که امر غافلگیری در آن به سبب همین خلاء اطلاعاتی رقم خورد و به یکباره تل آویو خود را گرفتار در یک چالش جدی دید که از آن به عنوان بزرگترین شکست این رژیم یاد می شود که تبعات سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی آن جبران ناپذیر است.

  رژیم صهیونیستی اما هرگاه در چالش جنگ و نبرد با مقاومت از جمله مردم غزه و حزب الله لبنان قرار نداشته نگیرد، با دسیسه های مختلف سعی کرده به کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که ترور و شهید کردن دانشمندان هسته ای کشورمان از جمله این اقدامات تل آویو است.

ترور شهید فخری زاده با استفاده از سلاح کنترل ماهواره ای در این راستا در حالی در روز سالگرد شهادت محسن فخزی زاده از دانشمندان پرافتخار هسته ای و دفاعی کشورمان قرار داریم که ترور این شهید بزرگوار توسط عوامل این رژیم و با مساعدت غرب انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه فنی تل آویو در عملیات فریب ترور شهید فخری زاده

ضربه فنی تل آویو در عملیات فریب ترور شهید فخری زاده