مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-09دانش

پژوهشگران برای رسیدن به هدف چگونه حرکت کنند؟


رییس دانشگاه آزاد استان تهران با بیان اینکه پژوهش باید عرضه محوری و نوآوری داشته باشد، گفت: پژوهشگران باید بدانند اگر می خواهند پژوهشی انجام دهند باید آینده میان مدت و بلند مدت پژوهش را مدنظر قرار دهند تا بتوانند برای رسیدن به اهدافشان برنامه ریزی کنند.

- جواد محمدی رییس دانشگاه آزاد استان تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره شرایط پژوهش در دانشگاه ها گفت: این موضوع نیاز به پشتیبانی و جهت دادن پژوهش به سمت نوآوری و رفع نیازهای کشور دارد، چیزی که در نقشه جامع علمی کشور به عنوان ارزش های نقشه به آن اشاره شده، موضوع تقاضامحوری و عرضه محوری است که در سند دانشگاه اسلامی نیز آمده است.

  وی افزود: باید عرضه محوری و نوآوری برای خود هدفی داشته باشد؛ دقیقاً باید بدانیم اگر می خواهیم پژوهشی انجام دهیم آینده میان مدت و بلند مدت پژوهش را مدنظر قرار دهیم و ما به عنوان یک پژوهشگر در کدام مرحله از این مسیر تعیین شده برای هدف نهایی پروژه قرار داریم و قبل از ما چه کارهایی صورت گرفته و بعد از آن ما باید برای رسیدن به هدف چگونه حرکت کنیم.

رییس دانشگاه آزاد استان تهران گفت: ما منابع انسانی غنی همچون استاد، دانشجو و تجهیزات داریم که باید این منابع مادی، معنوی و  انسانی به صورت هدفمند و بهینه صرف شوند نه اینکه استاد ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران برای رسیدن به هدف چگونه حرکت کنند؟

پژوهشگران برای رسیدن به هدف چگونه حرکت کنند؟