مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-12دانش

دانشگاه های کرمان توان حل مشکلات صنایع و معادن را دارند


رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با برشمردن ظرفیت های انسانی و امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی دانشگاه ها گفت: دانشگاه های استان توان حل مشکلات صنایع و معادن را دارند.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با برشمردن ظرفیت های انسانی و امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی دانشگاه ها گفت: دانشگاه های استان توان حل مشکلات صنایع و معادن را دارند.

  حسین محبی امروز، 21 آذرماه در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر با اشاره به فعالیت پارک علم و فناوری و پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان اظهار کرد: اساتید بزرگی در دانشگاه ها فعالیت می کنند و آماده ایم تا همکاری های دانشگاه را با واحدهای صنعتی، معدنی و شرکت های بزرگ گسترش دهیم.

وی اختصاص فضای لازم برای استقرار واحدهای آزمایشگاهی و تحقیقاتی شرکت های بزرگ را از راه های توسعه ارتباط با صنعت اعلام کرد و از شرکت های صنعتی و معدنی استان کرمان خواست دانشگاه های استان را برای طرح های تحقیقاتی در اولویت قرار داده و همکاری ها را گسترش دهند.

رییس دانشگاه هایتک کرمان با اشاره به دستاوردهای این دانشگاه و دانشگاه های استان در سطح ملی و بین المللی اظهار کرد: ما به توانایی های خودمان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های کرمان توان حل مشکلات صنایع و معادن را دارند

دانشگاه های کرمان توان حل مشکلات صنایع و معادن را دارند