مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 19:002023-12-09اقتصادي

لزوم راه اندازی رشته های تخصصی صنایع در مقطع تحصیلات تکمیلی در بوشهر


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر خواستار راه اندازی رشته های تخصصی حوزه صنایع در مقطع تحصیلات تکمیلی در استان بوشهر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سعید رازقی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر عصر امروز در نشست با مسوولان شرکت های پتروشیمی پارس جنوبی در پالایشگاه نوری، اظهار داشت: دنیای امروز، دنیای آموزش و پژوهش و ارتباط آنها با صنعت و جامعه است و پیوند دانشگاه و صنعت، یکی از شناخته شده ترین راه های رسیدن به توسعه اقتصادی و اجتماعی است به گونه ای که توسعه جوامع سخت به پیوند میان این دو نهاد وابسته شده است.

وی افزود: توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه به دلیل اثرات و پیامد های بسیار مثبت آن در ایجاد تحول فناورانه، اقتصادی و اجتماعی از دیرباز مورد توجه سیاست گذاران و برنامه ریزان دانشگاهی و صنعت قرار داشته و تلاش های فراوانی برای ایجاد پیوندی اثربخش بین صنعت و دانشگاه صورت گرفته است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر  با توجه به وجود و فعالیت صنایع مختلف در این استان به ویژه صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی در منطقه عسلویه، خواستار توجه جدی در راستای تصویب رشته های مرتبط با این صنایع به ویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی رشته های تخصصی صنایع در مقطع تحصیلات تکمیلی در بوشهر

لزوم راه اندازی رشته های تخصصی صنایع در مقطع تحصیلات تکمیلی در بوشهر