مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:302023-11-27حوادث

رفع تصرف 95 هزار متر از اراضی ملی در جنوب کرمان


فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از رفع تصرف 95هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش تقریبی هزار و 697 میلیارد ریال در شهرهای جنوب کرمان خبر داد.

- ایسنا/کرمان فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از رفع تصرف 95هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش تقریبی هزار و 697 میلیارد ریال در شهرهای جنوب کرمان خبر داد.

  سرهنگ محمود کرمشاهی امروز، ششم آذرماه در حاشیه بازدید از رفع تصرف اراضی ملی ضمن هشدار به سودجویان و کسانی که قصد دستبرد به حقوق بیت المال را دارند، گفت: در سه ماه گذشته با حمایت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی 95 هزار متر مربع زمین به ارزش 1697 میلیارد ریال از اراضی ملی رفع تصرف شده که بیانگر اهتمام ویژه دستگاه های ذیربط در صیانت از منابع ملی دارد.

وی با اشاره به برخورد جدی با سواستفاده کنندگان در شهرستان های جنوب کرمان افزود: بیشترین میزان تصرفات غیرقانونی در شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، قلعه گنج، فاریاب و کهنوج بوده است.

کرمشاهی عزم جدی دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی را در حراست از منابع ملی قابل تقدیر دانست و افزود: همکاران ما در طول شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی برای اقدام به رفع تصرف اراضی از دست زمین خواران هستند و مردم می توانند با شماره تلفن 1656 گزارشات خود را اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 95 هزار متر از اراضی ملی در جنوب کرمان

رفع تصرف 95 هزار متر از اراضی ملی در جنوب کرمان