مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-22سياسي

حمایت جهانی از غزه برگرفته از فرهنگ بسیجی است


استاندار سمنان با بیان اینکه حمایت جهانی از غزه برگرفته از فرهنگ بسیجی است گفت: با بهره گیری از ظرفیت غنی و ارزشمند بسیج می توان در مسیر دستیابی به قله موفقیت و پیروزی، - از پیچ های سخت به سلامت عبور کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی امروز (یکم آذر ماه) در نشست با جمعی از بسیجیان استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای گرانقدر، اظهار کرد: بسیج فقط متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست، این فرهنگ امروز فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی انتشار یافته است.

وی ادامه داد: قیام آزادی خواهان دنیا در حمایت از مظلومان غزه، جایگاه انسانی و محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی، برگرفته از مکتب امام راحل و فرهنگ بسیج و بسیجی است.

همچنین امروز اگر ایران اسلامی در ناامن ترین منطقه جهان، امن ترین کشور در آسیا و جهان است، این امر مدیون توجه به فرهنگ و مکتب بسیج و بسیجی است.

استاندار سمنان بیان کرد: در تمام حوزه ها اعم از مباحث اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، علمی، نظامی، سیاسی و فرهنگی که تفکر فرهنگ بسیج و بسیجی حاکم شد، موفقیت و دستیابی به نتیجه ارزشمند و مطلوب به سادگی محقق شد.

هاشمی تصریح کرد: به واسطه و برکت فرهنگ بسیج و بسیجی شاهدیم که ارزش ها و دستاوردهای هشت سال دوران دفاع مقدس هر روز بیش از دیروز در جامعه رواج پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جهانی از غزه برگرفته از فرهنگ بسیجی است

حمایت جهانی از غزه برگرفته از فرهنگ بسیجی است