مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-11اقتصادي

120 کارگر شاغل در مینی پالایشگاه از بیمه بیکاری بهره مند می شوند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: 120 کارگر شاغل در مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند از بیمه بیکاری بهره مند می شوند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: 120 کارگر شاغل در مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند از بیمه بیکاری بهره مند می شوند.

سیدمحمد رضا طالبی، در جلسه نشست مدیریت بحران حادثه آتش سوزی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند، خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده مقرر شد مدیر این واحد، لیست بیمه شدگان را به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل دهد که این افراد تا زمانی که مشکل رفع شود و سر کارشان برگردند، از بیمه بیکاری بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ وی تصریح کرد: مردم هیچ گونه نگرانی در خصوص دود ناشی از این حادثه نداشته باشند، این دود مسمومیت به همراه ندارد.

شایان ذکر است؛ 120 کارگر در این واحد صنعتی مشغول بکار بودند.

حدود ساعت هشت و 45 دقیقه روز گذشته 19 آذر اعلام شد که یکی از مخازن 250 تُنی مینی پالایشگاه هیدروکربن در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند دچار آتش سوزی شده و بلافاصله عوامل امدادی برای اطفای حریق وارد عمل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 کارگر شاغل در مینی پالایشگاه از بیمه بیکاری بهره مند می شوند

120 کارگر شاغل در مینی پالایشگاه از بیمه بیکاری بهره مند می شوند