مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 23:202023-12-07سياسي

کلید حل مشکلات به حامیان مردم و انقلاب سپرده شود


دبیر جامعه روحانیت شیراز با انتقاد از رفتار برخی از مجموعه ها و جریانات سیاسی که تنها به دنبال منافع خود هستند، گفت: ما نیاز داریم که کلید حل مشکلات به کسانی سپرده شود که همواره کف میدان و حامی مردم و انقلاب اسلامی هستند.

- ایسنا/فارس دبیر جامعه روحانیت شیراز با انتقاد از رفتار برخی از مجموعه ها و جریانات سیاسی که تنها به دنبال منافع خود هستند، گفت: ما نیاز داریم که کلید حل مشکلات به کسانی سپرده شود که همواره کف میدان و حامی مردم و انقلاب اسلامی هستند.

نشست مشترک جامعه روحانیت، جامعه اساتید، مسئولان و مدیران مدارس علمیه شیراز با حضور معاون سیاسی، اجتماعی فرهنگی و روحانیت وزارت اطلاعات امروز، 16 آذرماه در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار شد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز در این نشست با اشاره به فساد مربوط به چای دبش که فضای این روزهای جامعه را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: به لطف خدا امروز دستگاه های اطلاعاتی کشور جزو برترین سرویس های اطلاعاتی جهان محسوب می شود و اشراف اطلاعاتی غیر قابل انکاری حتی در مرزهای خارجی روی دشمنان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحی الدین طاهری افزود: با این حال وقتی خبرهای مربوط به فسادهای کلان در رسانه ها منتشر می شود، باعث این سئوال در ذهن جامعه می شود که چرا دستگاه های اطلاعاتی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید حل مشکلات به حامیان مردم و انقلاب سپرده شود

کلید حل مشکلات به حامیان مردم و انقلاب سپرده شود