مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-05بين الملل

سفیر ایران در ایروان: آیا کشتن کودکان دفاع از خود است؟


سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان با اشاره به استفاده رژیم صهیونیستی از بمب های فسفری و به شهادت رساندن کودکان فلسطینی و توجیه غربی ها مبنی بر اینکه اسراییل از خودش دفاع می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان مهدی سبحانی در میزگرد استانداردهای دوگانه غرب در خاورمیانه که از سوی موسسه مطالعات آلترناتیو و با شرکت سفرای چین، بلاروس، قزاقستان، سوریه و روسیه و جمعی از مقامات و تحلیلگران ارمنی برگزار شد، طی سخنانی با ارائه آماری از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: اگر کسی می تواند در مورد شرایط فاجعه بار و نسل کشی موجود در غزه سکوت کند، چیزی از انسانیت نمی داند.

بمباران مدارس، بیمارستان ها، کمپ های بیگناهان و مردم عادی چه توجیهی دارد؟ سبحانی خاطرنشان کرد: آنها به دنبال شکست حماس هستند، اما فقط خودشان را شکست می دهند.

وی افزود: تعداد کودکانی که در ظرف چند هفته در غزه کشته شده اند، بیش از تعداد کودکان کشته شده در افعانستان و عراق طی چند سال جنگ و خونریزی بوده است.

چه بسیار مادرانی که فرزندان مرده خود را در آغوش گرفتند و پدرانی که ناامید در میان آوار به دنبال اعضای خانواده خود بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در ایروان: آیا کشتن کودکان دفاع از خود است؟

سفیر ایران در ایروان: آیا کشتن کودکان دفاع از خود است؟