مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-02دانش

جزییات شیوه نامه اجرایی بورس بلند مدت دکتری و بورس سال آخر


جزییات شیوه نامه اجرایی اعطای بورس بلند مدت تحصیلی دوره دکتری تخصصی بورس سال آخر و بورس دوره پسا دکتری خارج از کشور برای تأمین اعضای هیأت علمی و متخصصان مورد نیاز دانشگاه ها اعلام شد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بورس سال آخر به دانشجویان شاغل به تحصیل با هزینه شخصی در دوره دکترای خارج از کشور اعطاء می شود که متقاضی استفاده از بورس تحصیلی برای طول باقی مانده دوره تحصیل هستند.

حداکثر سن داوطلب، دانش آموخته کارشناسی ارشد برای بورس کامل دوره دکتری در زمان تقاضا 32 سال و برای دانشجوی دوره دکتری خارج از کشور برای بورس سال آخر در زمان شروع بورس 35 سال است که با توجه به شروطی، حداکثر تا 4 سال افزوده می شود.

حداقل میانگین معدل نمره های دروس کارشناسی و کارشناسی ارشد ناپیوسته به ترتیب 14 و 16 بوده و چنانچه دانشجو در مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد واجد برجستگی علمی باشد به تشخیص کارگروه تخصصی معدل کمتر از 14 برای کارشناسی و کمتر از 16 برای کارشناسی ارشد نیز قابل بررسی است.

مهمترین بخش های شیوه نامه اجرایی اعطای بورس بلند مدت تحصیلی دوره دکتری تخصصی بورس سال آخر و بورس دوره پسا دکتری خارج از کشور برای تأمین اعضای هیأت علمی و متخصصان مورد نیاز دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی به شرح زیر است: شرایط متقاضی 1-دانش آموخته کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات شیوه نامه اجرایی بورس بلند مدت دکتری و بورس سال آخر

جزییات شیوه نامه اجرایی بورس بلند مدت دکتری و بورس سال آخر