مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-21اقتصادي

کانال بادین آباد 180 میلیون مترمکعب آب را به کانی سیب منتقل می کند


استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه گفت: با اتمام و بهره برداری از کانال بادین آباد 180 میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه جهت انتقال به دریاچه ارومیه به سد کانی سیب منتقل می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه گفت: با اتمام و بهره برداری از کانال بادین آباد 180 میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه جهت انتقال به دریاچه ارومیه به سد کانی سیب منتقل می شود.

محمدصادق معتمدیان، 30 آذرماه در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی کانال بادین آباد و در جمع خبرنگاران، افزود: یکی از برنامه های کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه، انتقال آب خارج از حوضه آبریز به این دریاچه می باشد.

وی همچنین با اشاره به افتتاح فاز اول انتقال آب به دریاچه ارومیه، خاطرنشان کرد: در اسفند ماه سال گذشته با حضور رییس جمهور، فاز انتقال 300 میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه افتتاح و به بهره برداری رسید.

دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه به تاکید رییس جمهور مبنی بر اتمام پروژه های احیای دریاچه ارومیه نیز اشاره کرد و افزود: عملیات اتمام فاز دوم این پروژه با تامین اعتبار از طریق وزارت نیرو، با سرعت بیشتری تداوم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانال بادین آباد 180 میلیون مترمکعب آب را به کانی سیب منتقل می کند

کانال بادین آباد 180 میلیون مترمکعب آب را به کانی سیب منتقل می کند