مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-05اقتصادي

تمامی خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است


مشاور رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت اعلام کرد: برای دریافت تمامی خدمات مربوط به سهام عدالت از جمله سود، انتقال سهام متوفیان به وراث و برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی نیازی به پرداخت هیچ گونه وجهی به مراجع مربوطه نیست.

- مشاور رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت اعلام کرد: برای دریافت تمامی خدمات مربوط به سهام عدالت از جمله سود، انتقال سهام متوفیان به وراث و برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی نیازی به پرداخت هیچ گونه وجهی به مراجع مربوطه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی حاجی وند در خصوص موضوعات مرتبط با سهام عدالت تاکید کرد: حتماً دارندگان سهام عدالت خبرهای رسمی را از مبادی رسمی و به ویژه رادیو و تلویزیون پیگیری و جستجو کنند.

وی افزود: برای دریافت تمامی خدمات مربوط به سهام عدالت از جمله سود، انتقال سهام متوفیان به وراث و برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی نیازی به پرداخت هیچ گونه وجهی به مراجع مربوطه نیست.

حاجی وند خاطرنشان کرد: مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت فعلاً به صورت آزمایشی در دو استان زنجان و خراسان شمالی برگزار می شود و سایر استان ها نیز از سال آینده مجامع خود را آغاز می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است

تمامی خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است